Registrer  |  Hjelp  |  Søk  |  Medlemsliste  |  Grupper  |  Logg inn 



Svar på tråden
  
Major
Major

Registrert: 19.01.2007
Innlegg: 424
Bosted: Longva
Svar med sitat
Såg noko ruskete ut der lageret skulle vere plassert på dynamoen.


Tenkte at det kanskje var slik dynamo på gulebobla, men det er visst ein likestraumsdynamo.

_________________
Mvh Frode
Rover P4-56 Pickup prosjekt.
Raufoss moped-59
Volvo BM320 Buster -61
VW Boble-68
VW Multivan-11
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Frode Send en privat melding
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
SirTriumph skrev:
Hei Trond!

Det er godt å se at du også får tid til å pusle litt med bil... og at det viser seg at der er litt å tå tak i...
Ser ut som om det blir en travel vår med hjuloppheng- og motoroverhaling. Håper du blir klar til sesongen starter...


Du har litt og pjaske med du også ser eg Very Happy
Har eit håp om og få "Fiona" på veien igjen til Vårsleppet, og Byrunden 28. april...

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Hei Frode,

Såg noko ruskete ut denna dynamoen ja... trur heller ikkje dissa lagera passa.
Har sendt fruen på Biltema for og kjøpe nye lager. Der hadde dei same size som eg har i frå før.
Eit 6203, og eit 6202 lager. Tenkte og erstatte dei gamle lagera med nye friske, og prøve og kile fast
det lause lageret med ei foring av noko slag??
Her er no ingen stor belastning på dette lageret så det trur eg skal gå fint... lageret mot reimskiva satt som ei kule Very Happy

Såg tilbudet frå Dalhems... ikkje noko og seie på denna prisen. Blir nok eit slikt eksosanlegg med tiden,
men eg må prioritere andre ting no først... får slite det gamle ei stund til.

Har bestilt roadster luftfilter med VW Veterandeler i dag... så då kan eg sette krona på verket til slutt Smile
Skal bli godt å bli kvitt oljedampen i motorommet, og bli kvitt vaskemaskinslangen som har fungert til no Wink

Legg ut linken du sende meg... her var det mykje fint og sjå: http://rivieracruiser.skynetblogs.be/

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Løytnant
Løytnant

Registrert: 30.04.2010
Innlegg: 133
Bosted: Sula
Svar med sitat
Det var ei voldsom stor klaring på ytterdiameteren, ja. Får du ikke tak i ny del som lageret ligger i?
En mulighet kan kanskje være å dreie ut diameteren til neste lagerdimensjon? En millimeter eller to større? Spør Rotek.
Eller det er kanskje mulig å dreie plass til å legge inn ei tynn bronseforing. Bare pass på at du beholder senteret. Ingenting er umulig, regner med du finner ut av det.
Kanskje svaret er å bytte hele dynamoen?

Det kan for meg se ut som motoren ikke har fått noe godt stell av forrige eier(e) så det vil sikkert være lønnsomt å plukke den helt ned når du først er i gang.
Jeg har erfaring med at jo mer man plukker jo mer finner man. Jann Edu kan vel også skrive under på det etter sin motorjobb på Granada'n...
Halvgjort arbeid vil ende med dobbelt arbeid.

Kos deg!

_________________
Mvh.
Martin Rolén-Hustad
Rover P5B -68
Triumph 2000 Mk II -73
Peugeot 508SW HDI -11
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av SirTriumph Send en privat melding Besøk hjemmesiden til brukeren
  
Major
Major

Registrert: 19.01.2007
Innlegg: 424
Bosted: Longva
Svar med sitat
Alltid mykje rart å finne når ein startar å demontere.
Var utom ein liten tur og då fann vi ut at blokka er ei AS41 som
er ei 1600 blokk, men sylinder diameter var 87mm noko som tyder på
at det er en 1641ccm sylingersats som er montert.
Det er gjerne fristande å demontere meir, men det er ikkje nødvendig.
Berre å gjere reine sealflater og bygge opp igjen med kjærleg hand, så vil
denne motoren gå som en drøm.
1641ccm med bosch 009 fordeler, original gasser og ormboe eksos.
Blir ein super cruise motor.

_________________
Mvh Frode
Rover P4-56 Pickup prosjekt.
Raufoss moped-59
Volvo BM320 Buster -61
VW Boble-68
VW Multivan-11
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Frode Send en privat melding
   
Annonsør


 Motor demontering 04.04.12 
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Onsdag 04.04.12 fortsette eg med og demontere motoren.
Då vart vippearmane, toppane, ventilløftarane og rørgatene for ventilløftarane fjerna.
Dette var ein smal sak og få til... største utfordringa er og få lagra og merka delane (ventilløftarane)
slik at dei havna på same plass ved montering.
Under ser dåkke delane sirlig merka og plassert, samt motornummer, og nummeret på toppane.





No har eg demontert så mykje som eg var tenkt til før eg starta...
så no starta arbeidet med og reingjere, få på nye pakningar og montere igjen... det skal bli kjekt!!

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
SirTriumph skrev:
Kanskje svaret er å bytte hele dynamoen?

Det kan for meg se ut som motoren ikke har fått noe godt stell av forrige eier(e) så det vil sikkert være lønnsomt å plukke den helt ned når du først er i gang.
Jeg har erfaring med at jo mer man plukker jo mer finner man. Jann Edu kan vel også skrive under på det etter sin motorjobb på Granada'n...
Halvgjort arbeid vil ende med dobbelt arbeid.

Kos deg!


Hei Martin,
Løysinga blir nok og skifte dynamoen med tiden... men eg får finne på ei løysing no in til vidare.
Som du sikkert skjøna så er denne overhalinga berre ein "quick fix" for og kome til livs oljedropane
på golvet, som "Fiona" har etterlatt seg tidlegare. Det gjer eg ved og skifte dei pakningane som eg var
tenkt og skifte. Eg er innstilt på og gjere same jobben ein gang til ved eit seinare høve, men då vil eg ha
heile vinteren på meg. Her er mange detaljar som eg vil bruke meir tid på, slik som og sveise igjen unødvendig
hol og luftingar på viftehuset. Lakke/fikse/skifte alle deksel rundt cylinderane og motoren...
rett og slett rydde opp i motorrommet, og då vil eg heller gå "all the way" med cylindera og motorblokka.
No handlar det mest om og få den klar for EU og sesongen Cool

Men dubbelt arbeid blir det heilt klart, men heldigvis er folkevogna verdens lettaste bil og ta inn og ut motoren på.
Alt er også mykje enklare når ein har gjort det ein gang tidlegare, og i tillegg er det kjekkare og holde på når ein
slepp og kjempe mot klokka.

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
 Dynamo montering, 08.04.12 
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Søndag 08.04.12 var det nok ei kosestund i garasjen. No hadde eg fått meg nye friske lager
frå Biltema til dynamoen, så eg starta med og montere disse. Eg hadde i mellomtida gått og grubla på
kva eg skulle bruke som foring på det lause lageret. Først prøvde eg med eit festeband... eit slikt som
du brukar for og sikre taksperrer o.l. Men dette vart litt for tjukt, ca 1mm. Då prøvde eg med eit
feste/jekkeband, eit slik som du brukar for og feste ulike varer og last på palla o.l. ca 0,6 mm.
Denne foringa tilpassa seg perfekt i sokkelen til lageret, og slipekanten som var der vart som ein
holdar for den nye foringa... "aldri så gale at det ikkje er godt for noko" Very Happy
Etter at foringa var på plass, så var det berre og presse det nye lageret i mellom, og det satt som støpt!!
No er det berre og glede seg til og montere den nyoverhalte dynamoen igjen... er spent på om alle ulydar forsvinn??
Elles gikk der ein del tid på og vaske delar og motorblokk, og så fekk eg starta arbeidet med og montere
nye pakningar på rørgatene til ventiløftarane... (siste bildet).
Når disse pakningane var på plass, så fekk eg montert eine toppen igjen,
men eg har ikkje fått rette momentet på mutterane endå, sidan eg mangla momentnøkkel.





Sist endret av Mr PV ma. april 09, 2012 12:57, totalt endret 1 gang

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Løytnant
Løytnant

Registrert: 30.04.2010
Innlegg: 133
Bosted: Sula
Svar med sitat
Veldig bra, Trond!
"Man tager hvad man haver".
Tror nok dette blir godt nok, denne bilen blir vel bare damekjørt likevel... Very Happy

_________________
Mvh.
Martin Rolén-Hustad
Rover P5B -68
Triumph 2000 Mk II -73
Peugeot 508SW HDI -11
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av SirTriumph Send en privat melding Besøk hjemmesiden til brukeren
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
SirTriumph skrev:
Veldig bra, Trond!
"Man tager hvad man haver".
Tror nok dette blir godt nok, denne bilen blir vel bare damekjørt likevel... Very Happy


Damekjørt... he he Very Happy , Etter at 140'en er solgt, så blir det vel endå meir krangling
om kven som skal køyre "Fiona" til sommaren, så det blir nok ikkje berre fruen bak rattet nei Twisted Evil

Uansett er det ingen racerbil, så "quick fix'en" vil nok holde til vårt bruk

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Fekk vaska litt kjøleblekk og viftehuset i dag.
Så fekk eg pakke i posten denne veka Very Happy Det var eit nytt luftfilter frå vw veterandeler!!
I tillegg har eg kjøpt kortare støtdempara framme... det var eit par broderen hadde liggande.


_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Mandag 16.04.12 fekk eg montert store delar av motoren.
Starta med og teite toppane og vippearmane med momentnøkkel.
Der etter var det justering av ventilar, etter alle kunstens reglar... får håpe det vart riktig Rolling Eyes
Så starta eg med og montere topplokk, kjøleblekk, viftehus m/dynamo, lokk for oljepumpa og bensinpumpe.
Eg fekk også fiksa boltane til eine eksos manifoilen. Då eg tok ut motoren, viste det seg at ein eksosmanifoilen/potta
var heilt laus. Eine bolten var gått av og den andre bolten var "skamferen" etter at potta hadde henge der og skrangla.
Boltane ville ikkje ut... etter utallige forsøk, og gjengane var vekk. Gjengeverktøy hadde eg ikkje for hånda, og ikkje
var der noko og gjenge i heller , på den eine bolten. Løysinga vart derfor og sveise på to nye boltar i dei gamle stubbane
som sto der. Dette vart tett som ei potte... men sidan gjengane er heilt ytterst på bolten, så måtte eg bruke mange
skiver for og kome over sveisen. Ikkje spesielt vakkert... men funksjonelt Very Happy


_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Då er fordelarlokk m/tennkablar, coil og ledningar på plass. Nye pakningar på bunnpluggen er også montert.
Oljen er fylt på, og motoren er klar til og fyrast opp. Eg har også prøvemontert eksosanlegget, og passa dette til,
slik at alle rør og pakningar fell på plass her også... det har det nemmelig ikkje gjort før!!
Fredag 20.04.12 skal motoren på plass i bilen igjen, og du kan tru eg er spent på om den startar slik den skal.
Eg er også veldig spent på og høyre lyden, no når den ikkje går på frieksos lenger... Rolling Eyes

Siste bildet viser litt av pakningane eg har skifta på motoren... samt bøkene som eg har støtta meg til.
Det har vore veldig lærerikt og skru på motoren, sjølv om eg ikkje har gått "all the way". Så skjønar eg litt meir
no om korleis ting heng saman. Samtidig så veit enn litt meir om kva type motor som står i "Fiona".


_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
  
Major
Major

Registrert: 19.01.2007
Innlegg: 424
Bosted: Longva
Svar med sitat
Kjempeartig Trond.
Blir spennande å sjå om du får den i idag.
Vert nok litt mindre raslelydar no.

Litt knot er det å få inn maskina, men det går bra.
Legg ved link til avtagbart bakstykke her:
http://www.latebug.com/index.php/removable-rear-valance.html
Det kan no vere eit passeleg vinterprosjekt.

_________________
Mvh Frode
Rover P4-56 Pickup prosjekt.
Raufoss moped-59
Volvo BM320 Buster -61
VW Boble-68
VW Multivan-11
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Frode Send en privat melding
 Fiona har våkna til liv igjen!! 
Site Admin
Site Admin

Registrert: 03.01.2007
Innlegg: 711
Bosted: Longva
Svar med sitat
Fredag 20.04.12, var det tid for og sette inn motoren i Fiona igjen, og etter ein drøy time var det berre
og vri om nøkkelen. Gjett om eg var spent på om ho starta...
Med meg for og hjelpe meg, var eg så heldig og ha Svein Olav på laget, som har skrudd mykje boble opp gjennom tidene.
Fiona starta med ein gang, men fortsatt sleit ho med og gå på tomgang, når motoren var kald... slik som før.
Vi justerte automat choken, men fortsatt sleit ho med og gå på tomgang.
Då var det Svein Olav oppdaga ein tapp på innsuget, som sugde falsk luft.
Vi tetta holet, og då gjekk ho som ei klokke... ho gjekk fantastisk fint faktisk.
I tillegg justerte vi tenninga ved og vri på fordelaren, og då vart responsen kvassare.
Etter dette var det berre og sette seg i bilen og ta ein prøvetur... det vart forresten mange prøvetura...
Det var ein herlig følelse og køyre Fiona igjen. Med ein motor som går slik den skal, og eit par knepp opp framme
så vart det ein heilt annen bil og køyre. Så får vi håpe ho klarer og holde tett Very Happy
Takk til Svein Olav for hjelpa... får håpe han fekk tilbake lysta til og sette saman si eiga boble etter dette Wink





Sist endret av Mr PV sø. april 22, 2012 09:27, totalt endret 4 ganger

_________________
Mvh
Trond Ravnestad

Volvo PV 544 - Volvo 850 - Volvo V70 - VW Boble Roadster (Fiona)
Vis profilen til brukeren Finn alle innlegg skrevet av Mr PV Send en privat melding Send e-post Besøk hjemmesiden til brukeren MSN Messenger-adresse
Du kan starte nye tråder
Du kan svare på tråder
Du kan ikke endre dine egne innlegg
Du kan ikke slette dine egne innlegg
Du kan ikke stemme ved avstemninger
Alle tidspunkter gjelder for tidssonen GMT + 1 time (norsk tid)  
Side 3 av 4  

  
  
 Svar på tråden  

Søk blant norske bedrifter på io.no